Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинговий аутсорсинг як засіб підвищення ефективності діяльності підприємств легкої промисловості
 
Names Петрицька, О.С.
Date Issued 2010 (iso8601)
Abstract У статті запропоновано напрям вдосконалення маркетингового забезпечення підприємств легкої промисловості за
допомогою створення аутсорсингових маркетингових компаній, що, в свою чергу, має забезпечити ефективність
функціонування підприємств галузі. Також у статті підкреслюється, що проведення маркетингових дослідженнь є однією з
найважливіших складових частин в діяльності підприємств легкої промисловості, які зацікавлені в досягненні сталого
становища на ринку.
Genre Стаття
Topic маркетинг
Identifier Петрицька, О.С. Маркетинговий аутсорсинг як засіб підвищення ефективності діяльності підприємств легкої промисловості [Текст] / О. С. Петрицька // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2010. – № 6, т. 3. – С. 182-187.