Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title CRM-системи та якісні зміни в обслуговуванні клієнтів: світовий досвід
 
Names Савченко, О.В.
Savchenko, O.V.
Date Issued 2013 (iso8601)
Abstract В статті розглянуто сутність поняття CRM та CRMсистем,
розглянуто деякі тенденції світового
ринку CRMсистем,
визначено його риси. Розглянуто проблеми та перспективи українського ринку CRMрішень,
надано перелік найбільш суттєвих, на наш погляд, причин стримування запровадження CRMсистем
вітчизняними підприємствами.
Genre Стаття
Topic customer relationship мanagement
Identifier Савченко, О.В. CRM-системи та якісні зміни в обслуговуванні клієнтів: світовий досвід [Текст] / О. В. Савченко // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2013. – № 4, т. 3. – С. 116-119.