Запис Детальніше

Модель контролю рекламної кампанії

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Модель контролю рекламної кампанії
 
Creator Соловйова, Н. Г.
 
Description Описано фактори, які впливають на ефективність реклами та можливості їх врахування під час контролю рекламної діяльності. Розглянуто модель контролю рекламної кампанії, визначено можливі заходи контролю з урахуванням мінімального та максимального рекламного бюджету. Advertising Campaign Control Model. The factors affecting the advertising efficiency and the ways of their taking into account in advertising activity control are discribed. The model of the advertising campaign control is shown, possible control measures taking into consideration minimum and maximum advertising budget are indicated.
 
Date 2017-09-06T12:18:19Z
2017-09-06T12:18:19Z
2003
 
Type Article
 
Identifier Соловйова Н. Г. Модель контролю рекламної кампанії / Н. Г. Соловйова // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 472 : Логістика. – С. 188–194. – Бібліографія: 4 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/39001
 
Language ua
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»