Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Проблеми маркетингового менеджменту в сучасних умовах господарювання
 
Names Ковальчук, С.В.
Бура, А.С.
Date Issued 2012 (iso8601)
Abstract Стаття присвячена дослідженню теоретичних аспектів концепцій маркетингового менеджменту. Розглянуто сутність поняття «маркетинговий менеджмент». В статті досліджено основні проблеми формування та тенденції розвитку маркетингового менеджменту на вітчизняних підприємствах у сучасних умовах.
Genre Стаття
Identifier Ковальчук С. В. Проблеми маркетингового менеджменту в сучасних умовах господарювання / С. В. Ковальчук, А. С. Бура // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2012. – № 4, т. 3. – С. 290–294.