Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Виявлення та оцінка зв'язку між показниками в маркетингових дослідженнях
 
Names Григорук, П.М.
Date Issued 2010 (iso8601)
Abstract В статті розглядаються підходи щодо виявлення величини зв’язку між показниками маркетингових досліджень та перевірки надійності результатів. Описані основні типи шкал, за якими можуть вимірюватись показники, та характеристики сили зв’язку для даних, виміряних за цими шкалами. Особлива увага приділена перевірці надійності отриманих результатів.
Genre Стаття
Topic маркетингове дослідження
Identifier Григорук, П.М. Виявлення та оцінка зв'язку між показниками в маркетингових дослідженнях [Текст] / П. М. Григорук // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2010. – № 5, т. 4. – С. 138-141.