Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Політична реклама та ціннісні орієнтації суспільства в контексті електорального вибору громадян
 
Names Лютко, Наталія Віталіївна
Lyutko, N.V.
Date Issued 2010 (iso8601)
Abstract Досліджуються особливості технологій виборчої боротьби та політичної реклами. Розглядаються цінності та ціннісні орієнтації населення які є вагомим чинником електоральної активності і виборчих преференцій населення, що зумовлює необхідність їх врахування в процесі політичного рекламування.
Genre Стаття
Topic політична реклама
Identifier Лютко Н. В. Політична реклама та ціннісні орієнтації суспільства в контексті електорального вибору громадян / Н. В. Лютко // Нова парадигма : філософія, політологія, соціологія : журн. наук. пр. / Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова, ТО "Нова парадигма". – К.: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2010. – Вип. 94. – C. 155–164.