Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Формування системи інформаційного забезпечення управління маркетинговою діяльністю підприємств
 
Names Богач, В.А.
Date Issued 2011 (iso8601)
Abstract У статті досліджено методологічні та методичні підходи до формування системи інформаційного забезпечення
маркетингової діяльності та вироблення практичних рекомендацій для їх реалізації в сучасних умовах.
Genre Стаття
Topic маркетингова інформаційна система
Identifier Богач, В. А. Формування системи інформаційного забезпечення управління маркетинговою діяльністю підприємств [Текст] / В. А. Богач, О. Б. Вальков // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2011. – № 6, т. 2. – С. 39-42.