Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Взаємозалежність логістичної і маркетингової концепцій формування ринкової вартості підприємства
 
Names Сачинська, Л.В.
Sachynska, L.V.
Date Issued 2014 (iso8601)
Abstract В статті проаналізовано інтеграцію маркетингової та логістичної концепцій управління. В результаті цього
запропоновано підвищення конкурентоспроможності підприємства та задоволення всезростаючих потреб споживачів
шляхом впровадження концепції маркетинг-логістичного управління.
Genre Стаття
Topic маркетинг
Identifier Сачинська, Л.В. Взаємозалежність логістичної і маркетингової концепцій формування ринкової вартості підприємства [Текст] / Л. В. Сачинська // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2014. – № 5, т. 2. – С. 94-97.