Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Розвиток концептуальних засад міжнародного маркетингу
 
Names Васильківський, Д.М.
Date Issued 2011 (iso8601)
Abstract В статті розглядаються особливості побудови сучасної концепції міжнародного маркетингу, визначаються типи та
форми міжнародного маркетингу, наводяться характерні особливості між поняттями експорту та міжнародного маркетингу, а
також даються рекомендації щодо ефективного виходу вітчизняних підприємств на міжнародні ринки.
Genre Стаття
Topic міжнародний маркетинг
Identifier Васильківський, Д. М. Розвиток концептуальних засад міжнародного маркетингу [Текст] / Д. М. Васильківський // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2011. – № 2, т. 2. – С. 262-266.