Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретичні аспекти маркетингової орієнтованості страхових компаній
 
Names Забурмеха, Є.М.
Zaburmekha, E.M.
Date Issued 2013 (iso8601)
Abstract В статті розглянуті підходи до визначення маркетингової орієнтованості та запропонована структурно-логічна
схема побудови маркетинг-орієнтованої страхової компанії, яка передбачає створення, корегування і підтримку
працездатності такого механізму в системі торговельних операцій компанії, який забезпечував би не тільки здійснення
стратегічних і тактичних цілей компанії, але й створення умов для їх досягнення
Genre Стаття
Topic страхова компанія
Identifier Забурмеха, Є. М. Теоретичні аспекти маркетингової орієнтованості страхових компаній [Текст] / Є. М. Забурмеха // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2013. - № 6, т. 2. - С. 115-120.