Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Формування ефективної політики просування продукції підприємства на ринку
 
Names Бойко, Р.В.
Boiko, R.
Date Issued 2017 (iso8601)
Abstract В статті висвітлено основні проблеми формування ефективної політики просування продукції підприємства на
ринку. Проведене маркетингове дослідження конкурентного середовища досліджуваного підприємства. Ґрунтуючись на
результатах проведеного маркетингового дослідження запропоновані шляхи вдосконалення політики просування продукції
підприємства.
Genre Стаття
Topic маркетинг
Identifier Бойко Р. В. Формування ефективної політики просування продукції підприємства на ринку / Р. В. Бойко // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2017. – № 3, т. 1. – С. 42-47.