Запис Детальніше

Роль маркетингу у діяльності цукрових заводів України

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Роль маркетингу у діяльності цукрових заводів України
 
Creator Ковальчук, О. В.
 
Description Розглянуті проблеми становлення маркетингу на вітчизняних цукрових заводах. Досліджуються основні напрями застосування концепції соціально-етичного маркетингу на даних підприємствах.
Problems of the becoming of the marketing at the home sugarhouses are considered. The main directions of application of conception of the socio-ethical marketing on these enterprises are investigated.
 
Date 2017-09-06T12:23:53Z
2017-09-06T12:23:53Z
2003
 
Type Article
 
Identifier Ковальчук О. В. Роль маркетингу у діяльності цукрових заводів України / О. В. Ковальчук // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 472 : Логістика. – С. 253–258. – Бібліографія: 6 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/39012
 
Language ua
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»