Роль маркетингу у діяльності цукрових заводів України
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Роль маркетингу у діяльності цукрових заводів України
|
|
Creator |
Ковальчук, О. В.
|
|
Description |
Розглянуті проблеми становлення маркетингу на вітчизняних цукрових заводах. Досліджуються основні напрями застосування концепції соціально-етичного маркетингу на даних підприємствах. Problems of the becoming of the marketing at the home sugarhouses are considered. The main directions of application of conception of the socio-ethical marketing on these enterprises are investigated. |
|
Date |
2017-09-06T12:23:53Z
2017-09-06T12:23:53Z 2003 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ковальчук О. В. Роль маркетингу у діяльності цукрових заводів України / О. В. Ковальчук // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 472 : Логістика. – С. 253–258. – Бібліографія: 6 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/39012 |
|
Language |
ua
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
|
|