Маркетинг як складова частина менеджменту підприємств санаторно-курортної сфери
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетинг як складова частина менеджменту підприємств санаторно-курортної сфери
|
|
Creator |
Павлішак, Ю. В.
|
|
Description |
Розглядаються проблеми впровадження маркетингових служб та проведення маркетингових заходів на вітчизняних підприємствах санаторно-курортної сфери, а також дано практичні рекомендації щодо вирішення цих проблем. This article deals with the problems of introduction of marketing service and conducting marketing research at domestic enterprises of health resort hospitality industry and provides practical recommendations for solving these problems.
|
|
Date |
2017-08-17T13:35:43Z
2017-08-17T13:35:43Z 2002 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Павлішак Ю. В. Маркетинг як складова частина менеджменту підприємств санаторно-курортної сфери / Ю. В. Павлішак // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2002. – № 466 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 201–207. – Бібліографія: 9 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38750 |
|
Language |
ua
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
|
|