Запис Детальніше

Маркетинг як складова частина менеджменту підприємств санаторно-курортної сфери

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинг як складова частина менеджменту підприємств санаторно-курортної сфери
 
Creator Павлішак, Ю. В.
 
Description Розглядаються проблеми впровадження маркетингових служб та проведення маркетингових заходів на вітчизняних підприємствах санаторно-курортної сфери, а також дано практичні рекомендації щодо вирішення цих проблем. This article deals with the problems of introduction of marketing service and conducting marketing research at domestic enterprises of health resort hospitality industry and provides practical recommendations for solving these problems.
 
Date 2017-08-17T13:35:43Z
2017-08-17T13:35:43Z
2002
 
Type Article
 
Identifier Павлішак Ю. В. Маркетинг як складова частина менеджменту підприємств санаторно-курортної сфери / Ю. В. Павлішак // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2002. – № 466 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 201–207. – Бібліографія: 9 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38750
 
Language ua
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»