Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Рекламна стратегія як основа рекламної кампанії на прикладі великих підприємств України
 
Names Бойко, Р.В.
Вездецька, О.С.
Date Issued 2010 (iso8601)
Abstract В статті розглянуто сутність рекламної стратегії, проаналізовано переваги та недоліки типів рекламної стратегії,
визначено необхідність проведення досліджень та детального аналізу як товару, так і покупця і його мотивів
Genre Стаття
Topic реклама
Identifier Бойко, Р.В. Рекламна стратегія як основа рекламної кампанії на прикладі великих підприємств України [Текст] / Р. В. Бойко, О. С. Вездецька // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2010. – № 6, т. 4. – С. 61-71.