Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Проблеми становлення міжнародного маркетингу в Україні
 
Names Фомова, О.А.
Fomova, O.A.
Date Issued 2013 (iso8601)
Abstract Обґрунтовано важливе місце міжнародного маркетингу в діяльності підприємства. Підприємства,
що виходять на світовий ринок потрапляють в умови жорстокої конкурентної боротьби. Щоб зберегти і
посилити свої позиції необхідно використовувати можливості маркетингу. Саме на основі маркетингової
діяльності проводиться більшість комерційних операцій на світовому ринку.
Genre Стаття
Topic міжнародний маркетинг
Identifier Фомова, О.А. Проблеми становлення міжнародного маркетингу в Україні [Текст] / О. А. Фомова // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2013. – № 2, т. 3. – С. 163-166.