Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Сутність інтегрального показника маркетингової привабливості рекламних кампаній операторів мобільного зв'язку
 
Names Войнаренко, С.М.
Voynarenko, S.M.
Date Issued 2014 (iso8601)
Abstract Розглянуто сутність інтегрального показника маркетингової привабливості рекламних кампаній
операторів мобільного зв’язку з позиції дії на споживачів. Запропоновано сукупність факторів, що формують цей
показник та класифікацію маркетингової привабливості рекламних компаній в залежності від значення даного
показника.
Genre Стаття
Topic маркетингові комунікації
Identifier Войнаренко, С.М. Сутність інтегрального показника маркетингової привабливості рекламних кампаній операторів мобільного зв'язку [Текст] / С. М. Войнаренко // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2014. – № 3, т. 1. – С. 38-41.