Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Шаблони звичок та афірмації як інструмент підвищення ефективності підприємницької діяльності
 
Names Нам'ясенко, Віктор Миколайович
Date Issued 2017-11-27 (iso8601)
Abstract Згідно сучасного стану ринку та загальної динаміки розвитку засобів конкуренція є добре зрозумілим те, що використання лише класичних підходів до менеджменту та економіки на сьогодні не є ефективним та достатнім. У зв’язку із цим постало нове питання: «Які інструменти використовувати, щоб бути успішним та конкурентоздатним?».
Відповіддю на попереднє питання є інструменти, що використовуються в природничих науках: нейробіологія, психологія, а саме різні можливості «впливу на мозок» споживача. Саме ці підходи є одними із нових базисів сучасних маркетингу, менеджменту – економічних наук загалом.
В цій роботі хотілося б окремо виділити два таких аспекти як шаблони звичок та афірмації.
Genre Інше
Topic психологія
Identifier Нам’ясенко В. М. Шаблони звичок та афірмації як інструмент підвищення ефективності підприємницької діяльності [Текст] / В. М. Нам’ясенко // Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України : тези доп. ХІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Хмельницький, 29 листоп.-1 груд. 2017 р.). – Хмельницький : ФОП Горенюк Ю.І., 2017. – С. 95-96.