Запис Детальніше

Маркетингове інформаційне забезпечення управління стосунками з клієнтами

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингове інформаційне забезпечення управління стосунками з клієнтами
 
Creator Ліс, М.
 
Description Подано сучасний метод управління стосунками з клієнтами — CRM. Головною метою використання стратегії CRM є управління стосунками з клієнтами з метою збільшення прибутковості фірми нині і у майбутньому. Погляд на клієнта через призму CRM пов’язаний з повною вартістю, які має клієнт для фірми, а не лише з вартістю, яку мають поодинокі трансакції з ним. Метою праці є дослідження ступеня використання методу управління стосунками з клієнтами. The modern method of management: Customer Relationship Management is introduced. The aim of using CRM is devoted to management accounts with customers in aim of enlargement profits for firm at present and in future. Look on customer by prism of CRM is connected with entire value of customer for firm, and not only the value which have single transactions. The most important for this work is examining the level of using the CRM method.
 
Date 2017-09-06T12:09:25Z
2017-09-06T12:09:25Z
2003
 
Type Article
 
Identifier Ліс М. Маркетингове інформаційне забезпечення управління стосунками з клієнтами / М. Ліс // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 472 : Логістика. – С. 108–114. – Бібліографія: 5 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38978
 
Language ua
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»