Запис Детальніше

Роль стратегічного бюджетування в ефективності маркетингової діяльності підприємства

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Роль стратегічного бюджетування в ефективності маркетингової діяльності підприємства
 
Creator Балик, У. О.
 
Description Наведено основні концепції та науково обґрунтовано методи складання бюджетів в організації. Коротко обговорено можливі види бюджетів. Запропонована нова ідея класифікації маркетингових витрат для складання відповідних бюджетів. The basic concepts and sophisticated methods of budgeting are noted. The different kinds of budgets i.e. marketing are briefly discussed. The new idea of classification marketing costs in the framework of marketing budgets has been proposed.
 
Date 2017-08-17T13:28:10Z
2017-08-17T13:28:10Z
2002
 
Type Article
 
Identifier Балик У. О. Роль стратегічного бюджетування в ефективності маркетингової діяльності підприємства / У. О. Балик // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2002. – № 466 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 13–19. – Бібліографія: 3 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38725
 
Language ua
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»