Запис Детальніше

Деякі аспекти розвитку теорії і практики маркетингу в Україні

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Деякі аспекти розвитку теорії і практики маркетингу в Україні
 
Creator Мороз, Л. А.
 
Description Визначено етапи розвитку теорії і практики маркетингу в Україні, проаналізовано сутність трьох базових парадигм маркетингу, розглянуто зростання ролі товарних марок у формуванні довгострокових відносин довіри між виробниками і споживачами. The stages of marketing theory and practice development is suggested, the sense of the thee basis concepts of marketing is analyzed, the growing role of trade marks in the formation of long-term partnership between producers and costumes is shown.
 
Date 2017-09-06T12:15:14Z
2017-09-06T12:15:14Z
2003
 
Type Article
 
Identifier Мороз Л. А. Деякі аспекти розвитку теорії і практики маркетингу в Україні / Л. А. Мороз // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 472 : Логістика. – С. 138–142. – Бібліографія: 12 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38992
 
Language ua
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»