Концепція побудови системи маркетингової інформації в умовах трансформації підприємства
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Концепція побудови системи маркетингової інформації в умовах трансформації підприємства
|
|
Creator |
Гордієнко, Л. Ю.
|
|
Description |
Запропоновано концепцію побудови системи маркетингової інформації на основі ієрархічної структури, що включає чотири інформаційні рівні: дані, аналітичну інформацію, знання, рішення. The conception for building the system of marketing information, which is based by hierarchic structure by four informational levels, such as: date, analytical information, knowledge, decisions, is proposed. |
|
Date |
2017-03-22T09:57:38Z
2017-03-22T09:57:38Z 2001 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Гордієнко Л. Ю. Концепція побудови системи маркетингової інформації в умовах трансформації підприємства / Л. Ю. Гордієнко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2001. – № 416 : Логістика. – С. 32–37. – Бібліографія: 3 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/36791 |
|
Language |
ua
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
|
|