Запис Детальніше

Концепція побудови системи маркетингової інформації в умовах трансформації підприємства

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Концепція побудови системи маркетингової інформації в умовах трансформації підприємства
 
Creator Гордієнко, Л. Ю.
 
Description Запропоновано концепцію побудови системи маркетингової інформації на основі ієрархічної структури, що включає чотири інформаційні рівні: дані, аналітичну інформацію, знання, рішення.
The conception for building the system of marketing information, which is based by hierarchic structure by four informational levels, such as: date, analytical information, knowledge, decisions, is proposed.
 
Date 2017-03-22T09:57:38Z
2017-03-22T09:57:38Z
2001
 
Type Article
 
Identifier Гордієнко Л. Ю. Концепція побудови системи маркетингової інформації в умовах трансформації підприємства / Л. Ю. Гордієнко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2001. – № 416 : Логістика. – С. 32–37. – Бібліографія: 3 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/36791
 
Language ua
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»