Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Актуальні проблеми застосування маркетинг-менеджменту в зовнішньоекономічній діяльності підприємств
 
Names Ковальчук, С.В.
Kovalchuk, S.V.
Date Issued 2014 (iso8601)
Abstract Стаття присвячена дослідженню теоретичних аспектів концепцій маркетингового менеджменту та його
застосування у зовнішньоекономічній діяльності підприємств. Розглянуто сутність поняття «маркетинг-менеджмент». В статті
досліджено основні проблеми формування та тенденції розвитку маркетинг-менеджменту у зовнішньоекономічній діяльності
українських підприємств. Маркетинг-менеджмент у сфері зовнішньоекономічної діяльності включає дослідження основних
характеристик сучасного світового ринку, його динаміки, тенденцій розвитку і пріоритетів; визначення суб’єктів міжнародних
зв’язків та особливостей поведінки і мотивації під час проведення ними маркетингової діяльності; характеристику основних
параметрів середовища міжнародного маркетингу, у тому числі конкурентної ситуації; розробку стратегії виходу і діяльності
на потенційному зарубіжному ринку; визначення проблем і специфіки технології маркетингової діяльності на зовнішніх
ринках.
Genre Стаття
Topic маркетинг
Identifier Ковальчук, С.В. Актуальні проблеми застосування маркетинг-менеджменту в зовнішньоекономічній діяльності підприємств [Текст] / С. В. Ковальчук // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2014. – № 5, т. 2. – С. 171-176.