Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU
Переглянути архів ІнформаціяMetadata
Поле | Співвідношення |
Title | Магістерська підготовка як складова професійного становлення молодого дослідника: британський та ураїнський досвід |
Names |
Бідюк, Н.
|
Date Issued | 2014 (iso8601) |
Abstract | У статті здійснено аналіз проблеми професійного становлення молодих дослідників в умовах магістерської підготовки. На основі вивчення літературних та документальних джерел з’ясовано, що базовим принципом професійної підготовки магістрів є науково-дослідницька парадигма. Обґрунтовано необхідність використання інноваційних ідей зарубіжного досвіду для підвищення якості магістерської освіти відповідно до європейських стандартів. Наголошено на ключових цілях і головних завданнях магістерських програм, які слугують наступною сходинкою для кар’єрного та наукового зростання фахівця. Зазначено, що важливим джерелом визначення стратегічних напрямів розв’язання проблеми професійної підготовки магістрів є вивчення та об’єктивний аналіз зарубіжного досвіду провідних країн світу (США, Австралії та Великої Британії). Виявлено особливості науково-дослідницької підготовки магістрів, розглянуто шляхи підтримки і розвитку науково-дослідницької діяльності, а також стимулювання професійного розвитку магістрів-дослідників у Великій Британії та Україні. Підкреслено, що обґрунтування концептуальних засад магістерської підготовки має здійснюватися з урахуванням низки теорій: соціального, людського, інтелектуального і культурного капіталу; кар’єрної орієнтації; конструктивізму і когнітивізму; неперервної освіти та освіти дорослих; особистісно орієнтованого навчання; положень порівняльної педагогіки. |
Genre | Стаття |
Topic | магістерський ступінь |
Identifier | Бідюк Н. Магістерська підготовка як складова професійного становлення молодого дослідника: британський та ураїнський досвід / Н. Бідюк // Порівняльна професійна педагогіка. – 2014. – № 4 (3). – С. 111-118. |