Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Соціально-відповідальний маркетинг в діяльності підприємств торгівлі
 
Names Тельнов, А.С.
Решміділова, С.Л.
Tel'nov, A.
Reshmidilova, S.
Date Issued 2017 (iso8601)
Abstract Обґрунтовано роль соціально-відповідального маркетингу в діяльності підприємств торгівлі. Уточнено зміст
поняття «соціально-відповідальний маркетинг» з урахуванням впливу внутрішнього середовища підприємства. Розглянуто
напрями реалізації соціально-відповідального маркетингу в діяльності підприємств торгівлі. Визначено переваги від
запровадження соціально-відповідального маркетингу на підприємствах торгівлі.
Genre Стаття
Topic маркетинг
Identifier Тельнов А. С. Соціально-відповідальний маркетинг в діяльності підприємств торгівлі / А. С. Тельнов, С. Л. Решміділова // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2017. – № 3, т. 1. – С. 212-216.