Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Політична реклама у виборчих технологіях: аксіологічно-нормативні виміри та принципи
 
Names Лютко, Наталія Віталіївна
Lyutko, N.V.
Date Issued 2008 (iso8601)
Abstract Визначено теоретико-методологічні засади дослідження політичної реклами в умовах сучасних виборів. З’ясовано суть і види політичної реклами у виборчому процесі, встановлено залежність її функцій від моделей виборчих кампаній. Досліджено механізми впливу політичної реклами на свідомість виборця та розкрито основні гіпотези електоральної поведінки. З’ясовано складну взаємозумовленість політичної реклами й ціннісної підсистеми нормативної системи суспільства. Виділено основні види та особливості регулювання рекламної діяльності. На основі вивчення широкої емпіричної бази проведена комплексна науково обґрунтована характеристика особливостей політичної реклами в Україні, рекомендовано систему конкретних заходів, покликаних підвищити ефективність її регулювання та запобігти маніпуляціям свідомістю виборця.
Genre Автореферат
Topic політична реклама
Identifier Лютко Н. В. Політична реклама у виборчих технологіях: аксіологічно-нормативні виміри та принципи [Текст] : автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.02 / Лютко Наталія Віталіївна ; Львів. нац. ун-т ім. Івана Франка. - Л., 2008. - 20 с.