Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Наукові підходи до підготовки майбутніх вчителів технологій як суб’єктів педагогічної взаємодії
 
Names Андрощук, І.В.
Androshchuk, I.V.
Date Issued 2016 (iso8601)
Abstract В статті здійснено аналіз дефініції «науковий підхід» та
акцентовано увагу на необхідності визначення наукових підходів у
висвітленні методології педагогічного дослідження. Встановлено наявність
різноманіття наукових підходів, що в свою чергу дає науковцям
можливість вибирати найбільш дієві. Виділено наукові підходи до
підготовки майбутніх вчителів технологій як суб’єктів педагогічної
взаємодії та розкрито суть та можливості застосування кожного з вказаних
підходів. Висвітлено важливість здійснення підготовки майбутніх вчителів
технологій до педагогічної взаємодії, як цілісної системи на засадах
системного підходу та обґрунтування цілей та змісту на основі
компетентнісного підходу. Доведено необхідність врахування особистісно
орієнтованого, суб’єктного, аксіологічного, культурологічного та
деонтологічного підходів для підготовки майбутніх вчителів до
педагогічної взаємодії на суб’єкт-суб’єктній основі. На основі
узагальнення обґрунтовано потребу у стратегії підготовки майбутніх
вчителів технологій до педагогічної взаємодії та їх орієнтацію на
самореалізацію у педагогічній діяльності, що забезпечує акмеологічний
підхід. Зроблено висновок про взаємодію визначених підходів.
Genre Стаття
Topic науковий підхід
Identifier Андрощук І. В. Наукові підходи до підготовки майбутніх вчителів технологій як суб’єктів педагогічної взаємодії / І. В. Андрощук // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи : зб. наук. пр. / Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2016. - Вип. 54. – С. 14-19.