Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Експортний маркетинг як інструмент розвитку зовнішньоекономічної діяльності
 
Names Матюх, С.А.
Date Issued 2010 (iso8601)
Abstract В статті розглянуто концепцію експортного маркетингу як ключову в розвитку зовнішньоекономічної діяльності.
Уточнено сутність експортного маркетингу та визначено процес експортної маркетингової діяльності. Проаналізовано
конкурентоспроможність українського експорту на світових ринках.
Genre Стаття
Topic зовнішньоекономічна діяльність
Identifier Матюх, С.А. Експортний маркетинг як інструмент розвитку зовнішньоекономічної діяльності [Текст] / С. А. Матюх // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2010. – № 6, т. 3. – С. 139-142.