Безпечна дистанція руху автомобілів у транспортних потоках з урахуванням функціонального стану водія
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Безпечна дистанція руху автомобілів у транспортних потоках з урахуванням функціонального стану водія
Safe distance of vehicles in traffic flows considering the functional state of the driver |
|
Creator |
Бойків, М. В.
Марій, Р. А. Boykiv, M. Mariy, R. |
|
Contributor |
Національний університет “Львівська політехніка”
|
|
Subject |
дистанція безпеки
рівень завантаження дороги рухом функціональний стан водія транспортний потік швидкість руху safety distance level road traffic load functional state of the driver traffic flow speed 656.13 |
|
Description |
Досліджено дистанцію безпеки на автомобільних дорогах залежно від рівня завантаження дороги рухом. Встановлено, що у частково зв’язаному потоці автомобілів із зменшенням дистанції безпеки швидкість руху стрімко знижується. Виявлено, що під час руху в міських умовах, де спостерігається висока щільність транспортного потоку, інтенсивність руху та перерозподіл її у просторі, дотримання дистанції безпеки водіями у таких умовах помітно позначається на їх функціональному стані.
Investigated the safety distance depending on the roads of the road traffic load. Found that partially bound flow of cars while reducing safety distance, speed rapidly decreases. Revealed that while driving in urban traffic where the observed high traffic density, traffic flow and redistribution of space, distance driver safety compliance in these conditions significantly affects their functional state. |
|
Date |
2018-03-13T14:24:10Z
2018-03-13T14:24:10Z 2017-03-28 2017-03-28 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Бойків М. В. Безпечна дистанція руху автомобілів у транспортних потоках з урахуванням функціонального стану водія / М. В. Бойків, Р. А. Марій // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Динаміка, міцність та проектування машин і приладів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. — Том 866. — С. 116–120.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/39688 Boykiv M. Safe distance of vehicles in traffic flows considering the functional state of the driver / M. Boykiv, R. Mariy, Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". Serie: Dynamika, mitsnist ta proektuvannia mashyn i pryladiv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2017. — Vol 866. — P. 116–120. |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Динаміка, міцність та проектування машин і приладів (866), 2017
1. Wei S. A Safety Distance design model basedon just noticeable difference / Wei S., Yanfang W., Xingli L. / Journal of Transportation Systems Engineering and Information Technology. 2011: 11(2). Р. 33–38. 2. Гаврилов Э.В. Оценка безопасности движения в городских условиях / Гаврилов Э. В., Линник И. Э., Банатов А. В. / Вестник ХГАДТУ., 2002. – вып. 17. – С. 57–62. 3. Боярчук А. В. Дослідження взаємозв'язку між психофізичними характеристиками водія та його здатністю уникати зіткнень / А. В. Боярчук, М. М. Іванова, М. І. Гученко – КрУЕ: Нові технології. – 2009. – № 2. – С. 30–36. 4. Matin S. Method for Road Lighting Auditand Safety Screeningat Urban Intersections / Matin S., Niaki N., Saunier N., Luis F. / Transportation Research Record: Journal of the Transportation Research Board: Volume 2458 / Visibility; Work Zone Traffic Controls; Highway-Rail GradeCrossings 2014. – P. 27–36. 5. Коваленко Л. А. Влияние мотивации на выбор водителем дистанции между автомобилями / Л. А. Коваленко // Вестник ХНАДУ: Сб. науч. тр. – Харьков: ХНАДУ, 2000. – Вып. 12–13. – C. 183–185. 6. Поліщук В. П. Організація та регулювання дорожнього руху / В. П. Поліщук, О. О. Бакуліч, О. П. Дзюба, В. І. Єресов та ін. – К. : Знання України, 2012. – 467 с. 7. Бабков В. Ф. Дорожные условия и безопасность движения: учебник для вузов.— М.: Транспорт, 1993. – 271 с. 8. Ковалишин В. В. Швидкісні режими руху автомобіля у гірських умовах з урахуванням психофізіологічних особливостей водія : дис. канд. техн. наук: 05.22.01 / Ковалишин Володимир Володимирович. – Львів, 2013 – 167 с. 9. Garaga M. V. Analysis of psychophysiological factors of reliability of professional activity of motor transport drivers / M. V. Garaga, O. A. Panchenko, L. V. Panchenko // European Science and Technology : materials of the IV international research and practice conference, Vol. II, Munich, April 10th – 11th, 2013 / publishing office Vela Verlag Waldkraiburg – Munich – Germany, 2013. – P. 571–577. 10. Система холтеровского мониторирования КардиоСенс : методические рекомендации / Национальный аэрокосмический университет “ХАИ”. – Х., 2006. – 113 с. 11. Баевський Р. М. Математический анализ изменений сердечного ритма при стрессе / Р. М. Баевський, О. Н. Кириллов, С. З. Клецкин. – М. : Наука, 1984. –222 с. 1. Wei S. A Safety Distance design model basedon just noticeable difference, Wei S., Yanfang W., Xingli L., Journal of Transportation Systems Engineering and Information Technology. 2011: 11(2). R. 33–38. 2. Havrilov E.V. Otsenka bezopasnosti dvizheniia v horodskikh usloviiakh, Havrilov E. V., Linnik I. E., Banatov A. V., Vestnik KhHADTU., 2002, Iss. 17, P. 57–62. 3. Boiarchuk A. V. Doslidzhennia vzaiemozviazku mizh psykhofizychnymy kharakterystykamy vodiia ta yoho zdatnistiu unykaty zitknen, A. V. Boiarchuk, M. M. Ivanova, M. I. Huchenko – KrUE: Novi tekhnolohii, 2009, No 2, P. 30–36. 4. Matin S. Method for Road Lighting Auditand Safety Screeningat Urban Intersections, Matin S., Niaki N., Saunier N., Luis F., Transportation Research Record: Journal of the Transportation Research Board: Volume 2458, Visibility; Work Zone Traffic Controls; Highway-Rail GradeCrossings 2014, P. 27–36. 5. Kovalenko L. A. Vliianie motivatsii na vybor voditelem distantsii mezhdu avtomobiliami, L. A. Kovalenko, Vestnik KhNADU: Sb. nauch. tr, Kharkov: KhNADU, 2000, Iss. 12–13, P. 183–185. 6. Polishchuk V. P. Orhanizatsiia ta rehuliuvannia dorozhnoho rukhu, V. P. Polishchuk, O. O. Bakulich, O. P. Dziuba, V. I. Yeresov and other – K. : Znannia Ukrainy, 2012, 467 p. 7. Babkov V. F. Dorozhnye usloviia i bezopasnost dvizheniia: uchebnik dlia vuzov, M., Transport, 1993, 271 p. 8. Kovalyshyn V. V. Shvydkisni rezhymy rukhu avtomobilia u hirskykh umovakh z urakhuvanniam psykhofiziolohichnykh osoblyvostei vodiia : dys. kand. tekhn. nauk: 05.22.01, Kovalyshyn Volodymyr Volodymyrovych, Lviv, 2013 – 167 p. 9. Garaga M. V. Analysis of psychophysiological factors of reliability of professional activity of motor transport drivers, M. V. Garaga, O. A. Panchenko, L. V. Panchenko, European Science and Technology : materials of the IV international research and practice conference, Vol. II, Munich, April 10th – 11th, 2013, publishing office Vela Verlag Waldkraiburg – Munich – Germany, 2013, P. 571–577. 10. Sistema kholterovskoho monitorirovaniia KardioSens : metodicheskie rekomendatsii, Natsionalnyi aerokosmicheskii universitet "KhAI", Kh., 2006, 113 p. 11. Baevskii R. M. Matematicheskii analiz izmenenii serdechnoho ritma pri stresse, R. M. Baevskii, O. N. Kirillov, S. Z. Kletskin, M. : Nauka, 1984. –222 p. |
|
Rights |
© Національний університет “Львівська політехніка”, 2017
© Бойків М. В., Марій Р.А., 2017 |
|
Format |
116-120
5 application/pdf image/png |
|
Coverage |
Львів
|
|
Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky |
|