Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Організація маркетингової діяльності як об'єктивна необхідність підвищення ефективності підприємств агропромислового комплексу в ринкових умовах
 
Names Орлов, О.О.
Борисова, В.О.
Orlov, O.O.
Borysova, V.O.
Date Issued 2014 (iso8601)
Abstract Розглянуто методологію організації маркетингової діяльності підприємств агропромислового комплексу у ринкових
умовах. Досліджено тристоронню систему маркетингового інформаційного забезпечення сільськогосподарських підприємств.
Узагальнено необхідність активного розвитку маркетингової орієнтації.
Genre Стаття
Topic маркетингова діяльність
Identifier Орлов, О.О. Організація маркетингової діяльності як об'єктивна необхідність підвищення ефективності підприємств агропромислового комплексу в ринкових умовах [Текст] / О. О. Орлов, В. О. Борисова // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2014. – № 5, т. 2. – С. 36-39.