Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Концептуальні підходи до формування маркетингових стратегій інноваційного розвитку промислових підприємств
 
Names Ковальчук, С.В.
Date Issued 2013 (iso8601)
Abstract Розроблено концепцію маркетингового стратегічного управління інноваційним розвитком промислових підприємств, яка враховує особливості їх інноваційного розвитку, в якій інноваційний розвиток промислового підприємства виступає в якості об’єкту концепції, а формування та реалізація маркетингової стратегії – предметом, що забезпечує результативність інноваційного розвитку промислового підприємства. Концепція передбачає обґрунтування доцільності формування маркетингової стратегії інноваційного розвитку промислових підприємств (МСІРПП); застосування відповідних принципів щодо її формування і реалізації; формулювання її цілей та пріоритетних завдань; побудову механізмів формування та створення умов щодо забезпечення її ефективної реалізації.
Genre Стаття
Topic інноваційний розвиток
Identifier Ковальчук С. В. Концептуальні підходи до формування маркетингових стратегій інноваційного розвитку промислових підприємств / С. В. Ковальчук // Экономика Крыма. – 2013. – № 1 (42). – С. 359–363.