Запис Детальніше

Трансформація системи якості на засадах маркетингу (на прикладі ВАТ “Концерн Стирол”)

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Трансформація системи якості на засадах маркетингу (на прикладі ВАТ “Концерн Стирол”)
 
Creator Смерічевський, С. Ф.
 
Description Розглядається питання еволюції системи управління якістю виробництва при його маркетинговій орієнтації. Досвід роботи “Концерну Стирол” дає змогу зробити висновки про необхідність перегляду існуючої концепції вдосконалення системи якості. The article descrides the evaluation’s problems of quality management system in production connected to its market-orientation. The Concern Stirol’s experience lets it to draw a conclusion about necessity of current conception’s reconsideration this system’s improvement.
 
Date 2017-08-11T09:08:03Z
2017-08-11T09:08:03Z
2003
 
Type Article
 
Identifier Смерічевський С. Ф. Трансформація системи якості на засадах маркетингу (на прикладі ВАТ “Концерн Стирол”) / С. Ф. Смерічевський // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 469 : Логістика. – С. 304–309. – Бібліографія: 2 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38681
 
Language ua
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»