Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU
Переглянути архів ІнформаціяMetadata
Поле | Співвідношення |
Title | Вимоги до відбору і структурування змісту дисципліни «Педагогічна взаємодія у професійній діяльності» |
Names |
Андрощук, І.В.
Androshchuk, Iryna |
Date Issued | 2016 (iso8601) |
Abstract | В статті акцентовано увагу на важливості реалізації змістового компонента у підготовці майбутніх вчителів трудового навчання. Проаналізовано основні підходи до визначення сутності поняття «зміст» у науковій літературі. Зосереджено увагу на характеристиці науковцями та дослідниками основних вимог до відбору і структурування змісту навчальних дисциплін. Охарактеризовано роль і місце навчальної дисципліни «Педагогічна взаємодія у професійній діяльності» у системі підготовки майбутніх вчителів трудового навчання, її вплив на формування особистості професійно компетентного, конкурентоздатного фахівця, здатного до педагогічної взаємодії на конструктивній основі. Сформовано основні вимоги до відбору та структурування змісту навчальної дисципліни «Педагогічна взаємодія у професійній діяльності» та важливість їх реалізації для забезпечення цілісності та системності підготовки фахівців. Наголошено на важливості врахування принципів відбору та структурування змісту. |
Genre | Стаття |
Topic | економічна безпека |
Identifier | Андрощук І. В. Вимоги до відбору і структурування змісту дисципліни «Педагогічна взаємодія у професійній діяльності» [Електронний ресурс] / І. В. Андрощук / Науковий вісник УМО. Серія: Педагогіка : електрон. наук.-практ. вид. – Київ : ДВНЗ «Університет менеджменту освіти», 2016. – Вип. 2. – C. 8-18. – Режим доступу : http://umo.edu.ua/vipusk--2-2016-pedagogika-str. – Назва з екрана. |