Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Вимоги до відбору і структурування змісту дисципліни «Педагогічна взаємодія у професійній діяльності»
 
Names Андрощук, І.В.
Androshchuk, Iryna
Date Issued 2016 (iso8601)
Abstract В статті акцентовано увагу на важливості реалізації
змістового компонента у підготовці майбутніх вчителів трудового навчання.
Проаналізовано основні підходи до визначення сутності поняття «зміст» у
науковій літературі. Зосереджено увагу на характеристиці науковцями та
дослідниками основних вимог до відбору і структурування змісту навчальних
дисциплін. Охарактеризовано роль і місце навчальної дисципліни «Педагогічна
взаємодія у професійній діяльності» у системі підготовки майбутніх вчителів
трудового навчання, її вплив на формування особистості професійно
компетентного, конкурентоздатного фахівця, здатного до педагогічної взаємодії
на конструктивній основі. Сформовано основні вимоги до відбору та
структурування змісту навчальної дисципліни «Педагогічна взаємодія у
професійній діяльності» та важливість їх реалізації для забезпечення цілісності
та системності підготовки фахівців. Наголошено на важливості врахування
принципів відбору та структурування змісту.
Genre Стаття
Topic економічна безпека
Identifier Андрощук І. В. Вимоги до відбору і структурування змісту дисципліни «Педагогічна взаємодія у професійній діяльності» [Електронний ресурс] / І. В. Андрощук / Науковий вісник УМО. Серія: Педагогіка : електрон. наук.-практ. вид. – Київ : ДВНЗ «Університет менеджменту освіти», 2016. – Вип. 2. – C. 8-18. – Режим доступу : http://umo.edu.ua/vipusk--2-2016-pedagogika-str. – Назва з екрана.