Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Моніторинг показників стратегічного маркетингу в реалізації зовнішньоекономічної політики машинобудівних підприємств
 
Names Каткова, Т.І.
Date Issued 2011 (iso8601)
Abstract Запропоновано систему критеріїв оцінки конкурентоспроможності, інноваційної активності та інноваційного
потенціалу машинобудівного підприємства. Визначено групи показників моніторингу стратегічного маркетингу, що
включають показники ефективності управління виробничим процесом, обіговими засобами, збутом та просуванням товару
на ринок, конкурентоспроможності та ціни
Genre Стаття
Topic стратегічний маркетинг
Identifier Каткова, Т. І. Моніторинг показників стратегічного маркетингу в реалізації зовнішньоекономічної політики машинобудівних підприємств [Текст] / Т. І. Каткова // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2011. – № 5, т. 1. – С. 150-154.