Маркетингова логістика як фактор ціноутворення
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингова логістика як фактор ціноутворення
|
|
Creator |
Безкоровайна, С. В.
|
|
Description |
Розглянуто роль маркетингової логістики у ціноутворенні. Подано склад та структуру витрат логістики, проаналізовано залежність витрат логістики від рівня пропонованого сервісу, запропоновано методи визначення витрат на виконання окремих функцій логістики та цінності цих функцій для споживача. In clause the role of marketing service in formations of price policy is considered in the article. The components and structure of expenses of service are given, the dependence of expenses of offered service from its level is analysed, the methods of definition of expenses the separate functions of service and value of these functions for the consumer are given. |
|
Date |
2017-08-11T08:31:45Z
2017-08-11T08:31:45Z 2003 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Безкоровайна С. В. Маркетингова логістика як фактор ціноутворення / С. В. Безкоровайна // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 469 : Логістика. – С. 150–153. – Бібліографія: 5 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38653 |
|
Language |
ua
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
|
|