Запис Детальніше

Маркетингові аспекти формування конкурентних переваг підприємства

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові аспекти формування конкурентних переваг підприємства
 
Creator Дмитрук, М. М.
 
Description Розкрито суть стратегічного маркетингу у формуванні конкурентних переваг підприємства. Представлено підхід щодо аналізу та визначення сфер формування конкурентних переваг. Висвітлено досліджену кількісну взаємозалежність впливу розширення асортименту продукції на загальний обсяг реалізації. The research has focused on the core meaning of strategic marketing in the process of creating company's competitive advantages. It used a new approach towards analysis and search for new spheres bringing company new advantages over its competitors. Furthermore, the study revealed the quantitative interdependence of expansion of a range of goods and the total volumes of sale.
 
Date 2017-08-11T08:40:31Z
2017-08-11T08:40:31Z
2003
 
Type Article
 
Identifier Дмитрук М. М. Маркетингові аспекти формування конкурентних переваг підприємства / М. М. Дмитрук // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 469 : Логістика. – С. 200–207. – Бібліографія: 4 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38663
 
Language ua
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»