Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Брендинг як сучасний маркетинговий інструмент досягнення підприємством конкурентних переваг
 
Names Ільницька, А.С.
Ilnytska, A.S.
Date Issued 2013 (iso8601)
Abstract У статті досліджуються проблеми використання брендингу як сучасної маркетингової технології в управлінській
діяльності підприємств. На основі результатів досліджень запропоновано схему впливу бренду на поступове досягнення
конкурентних переваг підприємством.
Genre Стаття
Topic бренд
Identifier Ільницька, А.С. Брендинг як сучасний маркетинговий інструмент досягнення підприємством конкурентних переваг [Текст] / А. С. Ільницька // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2013. – № 3, т. 1. – С. 199-202.