Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Комунікативна сутність політичної реклами у виборчих технологіях
 
Names Лютко, Наталія Віталіївна
Lyutko, N.V.
Date Issued 2009 (iso8601)
Abstract У статті розглядається процес рекламування як складний комунікативний процес. Зазначається, що політична реклама у виборчих процесах перетворюється в технологію симуляції, виробництва віртуальної реальності.
Genre Стаття
Topic політична реклама
Identifier Лютко Н. В. Комунікативна сутність політичної реклами у виборчих технологіях / Н. В. Лютко // Нова парадигма : філософія, політологія, соціологія : журн. наук. пр. / Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова, ТО "Нова парадигма". – К.: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2009. – Вип. 90. – C. 143–151.