Запис Детальніше

Использование маркетинговой концепции в реализации инновационного потенциала предприятия

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Использование маркетинговой концепции в реализации инновационного потенциала предприятия
 
Creator Пулина, Т. В.
 
Description Оцінка інноваційного потенціалу підприємства має найважливіше значення при формуванні і реалізації інноваційної політики підприємства на основі маркетингової концепції. Estimation of the firm innovation potential is of great importance under organization and realization of the innovation politics of the firm on the basis of the marketing conception.
 
Date 2017-08-11T08:27:43Z
2017-08-11T08:27:43Z
2003
 
Type Article
 
Identifier Пулина Т. В. Использование маркетинговой концепции в реализации инновационного потенциала предприятия / Т. В. Пулина // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 469 : Логістика. – С. 110–115.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38646
 
Language ru
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»