Использование маркетинговой концепции в реализации инновационного потенциала предприятия
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Использование маркетинговой концепции в реализации инновационного потенциала предприятия
|
|
Creator |
Пулина, Т. В.
|
|
Description |
Оцінка інноваційного потенціалу підприємства має найважливіше значення при формуванні і реалізації інноваційної політики підприємства на основі маркетингової концепції. Estimation of the firm innovation potential is of great importance under organization and realization of the innovation politics of the firm on the basis of the marketing conception.
|
|
Date |
2017-08-11T08:27:43Z
2017-08-11T08:27:43Z 2003 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Пулина Т. В. Использование маркетинговой концепции в реализации инновационного потенциала предприятия / Т. В. Пулина // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 469 : Логістика. – С. 110–115.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38646 |
|
Language |
ru
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
|
|