Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Генезис поняття "маркетингова товарна політика" у вітчизняній економічній літературі
 
Names Карпенко, В.Л.
Date Issued 2011 (iso8601)
Abstract Розглянуто підходи вітчизняних науковців щодо визначення сутності поняття “маркетингова товарна політика”.
Здійснено критичний аналіз розглянутих визначень. Зроблено висновок про необхідність уточнення поняття “маркетингова
товарна політика”, в основу якого має бути покладено один з основних принципів маркетингу, відображені цілі
підприємства-виробника або продавця та структура маркетингової товарної політики.
Genre Стаття
Topic товарна політика
Identifier Карпенко, В. Л. Генезис поняття "маркетингова товарна політика" у вітчизняній економічній літературі [Текст] / В. Л. Карпенко // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2011. – № 6, т. 2. – С. 62-66.