Особливості маркетингових досліджень через інтернет
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості маркетингових досліджень через інтернет
|
|
Creator |
Літовченко, І. Л.
Цуркан, Ю. В. |
|
Description |
Розглядаються особливості маркетингових досліджень в Інтернеті: активних та пасивних, а також можливості використання принципів бенчмаркінгу. Запропонована авторська методика маркетингового аналізу web-сервера підприємства. Апробація методики проведена при аналізі сайту компанії SUBARU. It observes particularities of Internet marketing research - active and passive, as well as possibilities of using Bench-marking principles. The methods of the Company’s web-server marketing analysis are presented. The approbation of the methods has been put into practice after the example of SUBARU’s web-server analysis.
|
|
Date |
2017-06-02T13:29:23Z
2017-06-02T13:29:23Z 2004 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Літовченко І. Л. Особливості маркетингових досліджень через інтернет / І. Л. Літовченко, Ю. В. Цуркан // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2004. – № 499 : Логістика. – С. 79–86. – Бібліографія: 8 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38216 |
|
Language |
ua
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
|
|