Запис Детальніше

Особливості маркетингових досліджень через інтернет

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості маркетингових досліджень через інтернет
 
Creator Літовченко, І. Л.
Цуркан, Ю. В.
 
Description Розглядаються особливості маркетингових досліджень в Інтернеті: активних та пасивних, а також можливості використання принципів бенчмаркінгу. Запропонована авторська методика маркетингового аналізу web-сервера підприємства. Апробація методики проведена при аналізі сайту компанії SUBARU. It observes particularities of Internet marketing research - active and passive, as well as possibilities of using Bench-marking principles. The methods of the Company’s web-server marketing analysis are presented. The approbation of the methods has been put into practice after the example of SUBARU’s web-server analysis.
 
Date 2017-06-02T13:29:23Z
2017-06-02T13:29:23Z
2004
 
Type Article
 
Identifier Літовченко І. Л. Особливості маркетингових досліджень через інтернет / І. Л. Літовченко, Ю. В. Цуркан // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2004. – № 499 : Логістика. – С. 79–86. – Бібліографія: 8 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38216
 
Language ua
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»