Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Рекламний монологічний дискурс як різновид чужого мовлення
 
Names Торчинська, Наталія Миколаївна
Date Issued 2016-05 (iso8601)
Abstract Рекламні монологи характеризуються специфічною синтаксичною будовою, де поряд із розповідними компонентами містяться наративні предикативні одиниці (переважно означено-особові односкладні речення), що експліцитно спонукають адресата до певних дій після отриманої інформації, оскільки реклама характеризується однобічною спрямованістю.
Genre Стаття
Topic рекламний дискурс
Identifier Торчинська Н. М. Рекламний монологічний дискурс як різновид чужого мовлення / Н. М. Торчинська // Проблеми лінгвістики й методики викладання мов у контексті входження України в європейський простір : матеріали Всеукр. наук. інтернет-конф., м. Умань, 20 трав. 2016 р. – Умань : РПЦ «Візаві», 2016. – С. 107–110.