Запис Детальніше

Фінансові аспекти складання маркетингового плану на підприємстві

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Фінансові аспекти складання маркетингового плану на підприємстві
 
Creator Балик, У. О.
 
Description Наведено основні концепції та показано методи фінансового обгрунтування маркетингових планів в організації. Коротко обмірковано можливі види поведінки маркетингових витрат. Запропонована нова ідея класифікації маркетингових витрат залежно від показника ділової активності та в межах відповідного релевантного діапазону для складання маркетингових планіа. The basic concepts and sophisticated methods of financial aspects of marketing planning are noted in this article. The different kinds of marketing costs are briefly discussed. The new idea of classification marketing costs on the behavior basis within relevant range in the framework of marketing plans has been proposed.
 
Date 2017-06-02T13:33:48Z
2017-06-02T13:33:48Z
2004
 
Type Article
 
Identifier Балик У. О. Фінансові аспекти складання маркетингового плану на підприємстві / У. О. Балик // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2004. – № 499 : Логістика. – С. 140–144. – Бібліографія: 5 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38226
 
Language ua
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»