Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Застосування сценарного підходу до впровадження маркетингових стратегій управління персоналом у діяльність машинобудівних підприємств
 
Names Ковальчук, С.В.
Kovalchuk, S.
Date Issued 2017 (iso8601)
Abstract У статті проведено ґрунтовний аналіз та уточнено можливості і рамки застосування сценарного підходу до
впровадження маркетингової стратегії управління персоналом на машинобудівних підприємствах. Запропоновано науковий
підхід до формування маркетингової стратегії управління персоналом підприємства з урахуванням загальних та специфічних
принципів, спрямованих на реалізацію цілей та завдань кадрового менеджменту за допомогою відповідного маркетингового
інструментарію. В рамках запропонованого підходу встановлено відмінності традиційного планування від сценарного;
визначено етапність запровадження сценарного підходу; ідентифіковано проблемні аспекти його застосування.
Аргументовано, що сценарний підхід може знайти застосування під час формулювання місії і цілей підприємств, вибору
стратегії розвитку підприємства на довгострокову перспективу, у тому числі і маркетингової стратегії управління
персоналом. Сформовано сценарний підхід до прийняття управлінських рішень щодо імплементації маркетингових стратегій
управління персоналом у діяльність підприємств машинобудівного комплексу. Його відмінність від існуючих підходів
базується на економіко-математичному моделюванні, котре передбачає альтернативність стратегічного вибору за
допомогою гармонізації стратегічного управління персоналом і маркетингової діяльності машинобудівних підприємств.
Результатом гармонізації стратегічного управління персоналом і маркетингової діяльності машинобудівних підприємств має
стати створення системи кількісних та якісних показників діяльності підприємства, аналіз яких дає об’єктивну інформацію,
котра сприяє прийняттю ефективних управлінських рішень щодо стратегізації маркетингового управління персоналом
підприємства. Запропоновані підходи до імплементації маркетингових стратегій в процес управління персоналом та
розроблені на цих засадах сценарії управлінських рішень мають істотний вплив на ефективність діяльності машинобудівних
підприємств.
Genre Стаття
Topic маркетингові стратегії
Identifier Ковальчук С. В. Застосування сценарного підходу до впровадження маркетингових стратегій управління персоналом у діяльність машинобудівних підприємств / С. В. Ковальчук // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2017. – № 3, т. 1. – С. 7-16.