Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Аналіз ієрархічних моделей рекламних комунікацій
 
Names Гвоздецька, І.В.
Date Issued 2012 (iso8601)
Abstract В статті здійснений аналіз основних ієрархічних моделей рекламний комунікацій: AIDA, AIMDA, DIBABA, ACCA, DAGMAR, AIO, VALS, LOV, визначенні особливості їх застосування, переваги та недоліки.
Genre Стаття
Identifier Гвоздецька, І. В. Аналіз ієрархічних моделей рекламних комунікацій [Текст] / І. В. Гвоздецька // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2012. – № 5, т. 3. – С. 29-32.