Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Створення іміджу та розроблення торгової марки
 
Names Гвоздецька, І.В.
Васильчук, В.
Hvozdetska, I.V.
Vasylchuk, V.
Date Issued 2014 (iso8601)
Abstract У статті визначено роль торгової марки підприємства, обґрунтовано необхідність підтримки позитивного
відношення до торгової марки. Визначено особливості створення іміджу та розроблення торгової марки.
Genre Стаття
Topic імідж
Identifier Гвоздецька, І.В. Створення іміджу та розроблення торгової марки [Текст] / І. В. Гвоздецька, В. Васильчук // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2014. – № 5, т. 2. – С. 51-53.