Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Synergic approach in marketing potential management of the enterprise
 
Names Гончар, Ольга Іванівна
Поліщук, Ірина Ігорівна
Gonchar, O.I.
Polishchuk, I.I.
Date Issued 2017 (iso8601)
Abstract Головним інструментом розвитку підприємства в сучасних умовах є маркетинговий потенціал, його досконалість. Він визначає можливості і здатності формувати попит споживачів, оперативно реагувати на його зміни. Авторами обґрунтовано, що формування синергійного ефекту взаємодії елементів маркетингового потенціалу в умовах динамізму середовища і міжнародної інтеграції, необхідно визначати як стратегічний аспект управління підприємством, інструмент конкурентної боротьби і акцентувати увагу на його обґрунтуванні у стратегічному і тактичному плануванні.
Доведено, що для виявлення синергійного ефекту взаємодії елементів маркетингового потенціалу доцільно здійснити їх класифікацію за функціональною ознакою, та позиціонування самого маркетингового потенціалу в структурі сукупного потенціалу підприємства.
Genre Стаття
Topic управління маркетинговим потенціалом підприємствам
Identifier Gonchar O. Synergic approach in marketing potential management of the enterprise / O. Gonchar, I. Polishchuk // Науковий вісник Полісся = Scientific bulletin of Polissia : наук. екон. журн. / Черніг. нац. технол. ун-т. – Чернігів, 2017. – № 3 (11), ч. 2. – С. 29-33.