Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Сутність інноваційних технологій продажу товарів
 
Names Андрушкевич, З.М.
Олійник, А.О.
Andrushkevych, Z.
Oliinyk, А.
Date Issued 2017 (iso8601)
Abstract Стаття присвячена аналізу сучасних інноваційних технологій, що використовуються у процесі продажу товарів.
Розглянуто проблему традиційних рекламних методів впливу на кінцевого споживача. Наведено приклади сучасних
розробок у сфері інноваційних технологій, що використовуються у процесі продажу товарів. Зазначено доцільність
використання інноваційних технологій для модернізації оснащеності місць продажу, вітрин, збільшення привабливості місць
продажу або виставкових стендів, вдало підкреслено привабливість та інформативність таких засобів впливу на споживача у
зовнішній та внутрішній рекламі. Метою статті є дослідження та практичне застосування інноваційних технологій у процесі
продажу товарів.
Genre Стаття
Topic інновації
Identifier Андрушкевич З. М. Сутність інноваційних технологій продажу товарів / З. М. Андрушкевич, А. О. Олійник // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2017. – № 3, т. 1. – С. 17-20.