Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Оцінювання ефективності маркетингових рішень
 
Names Григорук, П.М.
Date Issued 2011 (iso8601)
Abstract В статті розглядаються питання, пов’язані з визначенням характеристик ефективності марке-тингових рішень.
Наведено сутність та основну цільову спрямованість маркетингового рішення, описано апріорний та апостеріорний підходи у
визначенні оцінок ефективності та характеристики, що відобра-жають зміст таких оцінок.
Genre Стаття
Topic маркетингове рішення
Identifier Григорук, П. М. Оцінювання ефективності маркетингових рішень [Текст] / П. М. Григорук // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2011. – № 2, т. 3. – С. 158-160.