Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Аналіз впливу зовнішніх і внутрішніх факторів на ефективність маркетингу
 
Names Романов, О.О.
Date Issued 2010 (iso8601)
Abstract В статті проаналізовано вплив зовнішніх і внутрішніх факторів на ефективність маркетингу промислового
підприємства, а також обґрунтовано необхідність здійснення аналізу даних факторів керівництва підприємством.
Genre Стаття
Topic ефективність маркетингу
Identifier Романов, О.О. Аналіз впливу зовнішніх і внутрішніх факторів на ефективність маркетингу [Текст] / О. О. Романов // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2010. – № 6, т. 3. – С. 114-120.