Запис Детальніше

Маркетингові дослідження як основа системи маркетингу

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові дослідження як основа системи маркетингу
 
Creator Килипенко, Н. Є.
 
Description Проаналізовано концепцію маркетингу і відзначена важливість маркетингового дослідження ринку організацій, а також моделювання поведінки “центру покупців”. The author analyses the conception and underlines important of marketing research in Ukrainian business in this article.
 
Date 2017-09-06T12:07:51Z
2017-09-06T12:07:51Z
2003
 
Type Article
 
Identifier Килипенко Н. Є. Маркетингові дослідження як основа системи маркетингу / Н. Є. Килипенко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 472 : Логістика. – С. 79–83. – Бібліографія: 9 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38969
 
Language ua
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»