Маркетингові дослідження як основа системи маркетингу
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингові дослідження як основа системи маркетингу
|
|
Creator |
Килипенко, Н. Є.
|
|
Description |
Проаналізовано концепцію маркетингу і відзначена важливість маркетингового дослідження ринку організацій, а також моделювання поведінки “центру покупців”. The author analyses the conception and underlines important of marketing research in Ukrainian business in this article.
|
|
Date |
2017-09-06T12:07:51Z
2017-09-06T12:07:51Z 2003 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Килипенко Н. Є. Маркетингові дослідження як основа системи маркетингу / Н. Є. Килипенко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 472 : Логістика. – С. 79–83. – Бібліографія: 9 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38969 |
|
Language |
ua
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
|
|